Hľadáme F&B manažéra/manažérku
F&B MANAŽÉR
Centrum spoločných činností Slovenskej akadémie vied
Miesto práce
Zámocká 18, Smolenice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Mzda: 2000 eur + odmeny
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
-Zodpovednosť za plnenie obchodných cieľov
-Kontrola a management základných prevádzkových pilierov (rozvoj biznisu, prechádzkové štandardy)
-Spolupráca pri marketingových aktivitách
-Riešenie sťažností a reklamácií zákazníkov
-Dbať o plynulý a bezproblémový chod Zámku
-Vypracovávať rozpis služieb zamestnancov
-Riadenie a koordinácia zamestnancov, kontrola činností na všetkých prevádzkach
-Komunikácia s hosťami, zabezpečenie ich spokojnosti, vyhodnotenie podnetov od hostí
-Kompletné nadstavenie prevádzky, štandardov kvality, optimalizácia procesov
Kongresové centrum Slovenskej akadémie vied Smolenice (Smolenický zámok) prešlo od svojho vzniku v roku 1953 veľkými zmenami. Smolenický zámok bol v minulosti využívaný len pre účely SAV no v súčasnosti otvára svoje brány verejnosti a chce ponúkať kvalitnejšie kongresové, cataringové, ubytovacie a rekreačné služby. Potenciál priestoru zámku, ktorý dýcha históriou je veľký. Hľadáme schopného manažéra, partnera, kolegu na operatívne riadenie celej prevádzky zámku, na dosiahnutie vyšších štandardov a rozvoj našich obchodných plánov v orientácií na spokojnosť hosťa. Našim cieľom je rozvíjať obchod, využiť kapacity, avšak nie na úkor kvality a výnimočnosti služby.
Očakávame, že úspešný kandidát bude človek, ktorý neuhýba zo svojich hodnôt, je cieľavedomý, schopný samostatného konania a s citom viesť ostatných.
Hľadáme niekoho, kto je nadšený pre prácu v službách, chápe procesy a o čom je vysoký štandard poskytovanej služby. Dokáže pracovať systematicky a zároveň premýšľa v dlhodobom horizonte.
Našim partnerom pre riadenie Zámku by mal byť prirodzený líder, ľudský a zároveň schopný udržať profesionálnu hranicu. Niekto, kto sa nebojí vyhrnúť rukávy, keď treba, kto dokáže správne delegovať a nechávať ľuďom priestor na sebarealizáciu. V negatívnych situáciách odolný, schopný povedať nie a nachádzať riešenia a vidieť súvislosti.
Ideálnym kandidátom je človek, ktorý má „ťah na bránku“, prirodzenú autoritu, hodnoty i srdce na správnom mieste, je nadšený pre vec s túžbou nadchýnať iných a realizovať smelé plány.
Sme nároční a takým radi otvoríme cestu k zmysluplnému, spoločnému tvoreniu hodnôt, ktoré stoja za to!
Budete operatívne riadiť prevádzky a budete hlavou toho, ako fungujú. Vy budete tá | ten, o koho sa môže personál oprieť a kto ho bude posúvať a správne motivovať. Budete „tvorca“ tímu i „spoločnej hry“. Návrhy a nápady môžu byť na stole aj každý deň.
Budete pracovať s reportami, navrhovať reálne, merateľné i kvalitatívne ciele a opatrenia na ich dosiahnutie. Samozrejmosťou je zabezpečiť dodržiavanie všetkých zákonom stanovených náležitostí prevádzky.
Zamestnanecké výhody, benefity
Zabezpečenie stravovania zamestnávateľom,
Príspevok zamestnávateľa na rekreácie podľa platnej legislatívy,
Ročné odmeny, pravidelné mzdové ohodnotenie, pravidelná valorizácia mzdy,
Príspevok zamestnávateľa do DDS zamestnancov,
5 dní dovolenky naviac,
Stabilné a dlhodobé zamestnanie
Pravidelný a deklarovaný plat
Práca v atraktívnom prostredí historického záku
Práca vo flexibilnom a mladom kolektíve
Služobný pc a telefón
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
hotelierstvo, obchod, ekonomika, manažment, marketing
Jazykové znalosti
Anglický jazyk – Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk – Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office – Mierne pokročilý
Rezervačný hotelový systém – Pokročilý
Hores , Food (výhodou) – Mierne pokročilý
Manažérske, leadership zručnosti – Mierne pokročilý
Komunikačné schopnosti – Pokročilý
Spracovanie reportov a analýz – Mierne pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
Hotelierstvo, obchod, manažment
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Prax na podobnej pozícii minimálne 3 roky
Príjemné vystupovanie,
Bezúhonnosť, samostatnosť, zodpovednosť, dôslednosť a spoľahlivosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Centrum spoločných činností Slovenskej akadémie vied, v. v. i. zabezpečuje a spravuje infraštruktúru výskumu a vývoja. Poskytuje množstvo služieb nielen pre univerzity či verejnosť, ale taktiež sa podieľa na realizácii európskych projektov a reprezentuje Slovenskú republiku v európskych iniciatívach či združeniach.
Pozostáva z 8 organizačných zložiek: Výpočtové stredisko SAV, Kongresové centrum SAV Smolenice, Kongresové centrum SAV Academia Stará Lesná, Archív SAV, Technicko-hospodárska správa ÚSV SAV, Encyklopedický ústav SAV, VEDA-vydavateľstvo SAV, Správa účelových zariadení SAV.
Počet zamestnancov
CSČ – 200-249 zamestnancov, KC SAV Smolenice – 40 zamestnancov
Kontakt
Kontaktná osoba: Ing. Katarína Bednárová
Tel.: +421335963252
E-mail: katka.bednarova@savba.sk